­
Klachten? - De Koffiebaron

Klachten?

Klachten? Ojee, dat is balen.

Ook bij ons gaat er soms iets mis. Laat het ons vooral weten, dan lossen we het graag samen op.

Stap 1 – Neem contact met ons op

Stuur je klacht naar info@dekoffiebaron.nl. We sturen je direct een bevestiging en geven binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Hebben we meer tijd nodig? Dan laten we je dat uiteraard weten.

Stap 2 – Kom je er met ons niet uit?

Dan kun je je klacht voor bemiddeling aanmelden bij Stichting WebwinkelKeur, waarbij De Koffiebaron is aangesloten.
Geschil indienen

Stap 3 – EU ODR platform

Sinds 15 februari 2016 kunnen consumenten in de EU klachten ook aanmelden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Als je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, mag je die daar indienen.


Onze gegevens:

De Koffiebaron
Hoogeveenenweg 4J
2913 LV Nieuwerkerk aan den IJssel
Tel: +31 (0) 180 44 8008
E-mail: info@dekoffiebaron.nl

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
9,6
(5168)
Uitstekend
Reviews & Zekerheden
9,6
(5168)
  • Echte ondernemers
  • Veilig online
  • Goede voorwaarden
  • Betrouwbare info
9,6
Reviews & Zekerheden
9,6
(5168)